31.August. - 6.September

(evtl. einige Fotos)

1. Ellen:
    3 september 2015
    Foto's zeggen meer dan 1000 woorden....
    Ik fiets in gedachten een stuk mee!
    xx Ellen
  2. Richard:
    3 september 2015
    Die foto's zijn waanzinnig, ik sluit me bij de vorige schrijver aan. Daarnaast moet ik je zeggen dat de klas die ik momenteel van je overneem uitzonderlijk leuk is. (je weet niet wat je mist..). Eigenlijk is het een mooi vak om te geven, wiskunde...
  3. Theo Wesker:
    6 september 2015
    Je gaat me toch niet vertellen dat je daar een beetje aan het flierefluiten bent! Ik ben benieuwd hoe de reis verder gaat Karin. Ik heb nog maar eens rustig naar de foto's gekeken en me verwonderd over de pracht van dit land. Heerlijk om daar in de rondte te fietsen. Veel plezier!
  4. Karin:
    Theo, misschien wel... maar ik moest toch de omgeving van het stadje NEDERLAND beter verkennen (overigens een hippie stad). Maak je geen zorgen, nu gaat het verder en ik heb nog steeds meer dan 5 weken de tijd om van deze schitternde landschappen te genieten.